piątek, 3 listopada 2017

Szycie.

     Serdecznie witam Wszystkich.
Dla mojej wnuczki (7 lat) uszyłam pościel. Bardzo kolorową, żeby miała kolorowe sny.
Będzie mogła podziwiać kolorowe motylki nawet zimową porą. Policzyć chyba ich się nie da
jest ich moc. Bawełna 100 % i nie będzie wywoływała żadnych uczuleń.


                                                                         


Na małą poduszeczkę nie miałam pomysłu, uszyłam okienko z wiatraczkami.




Poszewka na poduszkę.



To jest poszwa na kołdrę. Widać kolory motylków. Mam nadzieję, że wnuczce 
się spodoba.



Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam  Tereska.

9 komentarzy:

  1. Tereniu na pewno sie spodoba, bo jest przepiękna,a ta w wiatraczki zachwyca:)
    Podziwiam bo wszystko równiutkie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, podusia zachęca do przytulanek a motylki będą umilać wnusi wieczory :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko piękny ten materiał a ta mała podusia to mistrzostwo, jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wnuczce się spodoba bo jest super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne motywy i wykonanie Teresko. Tak się starać, by dziecko miało kolorowe sny, mogła tylko babcia,bo rodzice zwykle są zabiegani. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 200% spodoba się Teresko Twojej wnuczce komplet bajkowej pościeli :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna patchworkowa poducha:) brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, podusia przesliczna , bardzo dopracowana. Na pewno zapewni kolorowe sny:) Tylko babcie wiedzą jak dogodzić wnuczętom, sama jestem babcią i dobrze o tym wiem.

    Tą drogą chciałam Ci bardzo serdecznie podziękować za duchowe wsparcie. Nie mam twojego maila:) Pieknie dziękuję za cudną, od serca karteczkę, tym bardziej jestem szczęśliwa, że o niczym nie wiedziałam. dziękuję, dziękuję, dziękuję:)Przesyłam ciepłe pozdrowienia, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną pościel uszyłaś dla wnusi, Teresko!
    A poduszeczka po prostu cudo :-)

    OdpowiedzUsuń