piątek, 27 października 2017

Szycie z Renią - lekcja 6.

    Witam Wszystkich.
Lekcja 6 z Renią a tematem było wszywanie zamka. Do czego to każdy wybierał sam.
Uszyłam kosmetyczkę myślę, że któraś wnuczka ją przygarnie.


                                                             



Trochę bawełny z sówkami mi zostało a sówki ponoć są  modne.
A teraz fotorelacja z szycia.




Pocięte kawałki. Różowe w kropki to podszewka  a białe trochę pogniecione to płótno 
z klejem.



Powycinane rogi a mały kawałek w sówki to kieszonka.



Płótno przykleiłam gorącym żelazkiem do tkaniny zewnętrznej.





Przyszyty zamek.




Spód kosmetyczki.




Jeszcze raz po uszyciu.
Uszyłam jeszcze torbę z alkantry z długim paskiem ale nie bardzo mi się podoba.
Będę ją przerabiać ( tylko nie wiem kiedy).
Banerek do zabawy.



Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

12 komentarzy:

  1. Tereniu żadna technika nie jest Ci obca,kosmetyczka cudna no i oczywiście materiał w sówki fajnie zagospodarowałaś :) ja podziwiam,bo my z maszyną do szycia się nie lubimy :))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no co fachowiec to fachowiec !! Cudnie wyszło . I sama sobie jestem winna bo jak widać wyżej drugi kursik był lepszy , nie byłoby wpadki z zamkiem :-)
    Ale co ja będę się mierzyć z mistrzami, do których niewątpliwie się zaliczasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za tak miły komentarz. Nie jestem krawcową. Jak przeszłam na emeryturę to zaczęłam się uczyć szyć różne drobiazgi. Różne kursiki wyszukiwałam w internecie. Jestem samoukiem. A żebyś widziała moją pierwszą kosmetyczkę to nawet koń by się uśmiał. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Jaka fajna kosmetyczka Ci wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kosmetyczka, cudowna, do sówek to gęba się sama uśmiecha, a zamek wszyty perfekcyjnie. Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka jest prześliczna,kończ i pokazuj torbę Teresko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu kosmetyczka wyszła świetnie i na pewno znajdzie swoja właścicielkę i będzie dobrze służyła:)
    Uszyta jest bardzo dokładnie i profesjonalnie- nie jedna wyuczona krawcowa umie mniej niż Ty.
    Dziękuje ze jesteś z nami i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kosmetyczka. Uwielbiam tkaniny z sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie uszyta, a te sówki rozbrajają swą urodą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zgrabna kosmetyczka i te kolorowe sówki, śliczna.

    OdpowiedzUsuń