piątek, 9 czerwca 2017

Kartki u Ani - czerwiec.

      Witam serdecznie Wszystkich.
Kartki u Ani . W czerwcu projektantką jest Ewa Jurewicz. Większość ją zna robi piękne karteczki
maluje piękne anioły i wiele różnych cudowności. Ma dziewczyna talent.
1. Okolicznościowa - mają się znajdować elementy gazetowe.
2. Wielkanoc - baza ze ścinek.
3. Boże Narodzenie - aniołek.


                                                                              

  Kawałek gazety nakleiłam  na blok techniczny i jest baza. Myślę, że może być męską kartką choć
   ma kwiatki.


                                                                           

 Spodobały mi się karteczki  Wielkanocne w kształcie jaja. Baza ze ścinek i ma kolory wiosenne.


                                                                             





 Boże Narodzenie - aniołek jest. Ta najmniej mi się podoba, zmieniać nie będę. Na ślub nie robiłam.

                                                        Jeszcze kolaż i banerek.


                                                                            


                                                                              
                  

    Dziękuję Wszystkim za komentarze. Pozdrawiam Tereska.                                                        

14 komentarzy:

  1. Widzę Teresko, żeś wierna karteczkowej zabawie u Ani :)
    Każda Twoja kartka ma swój urok, każda kartka piękna, każda kartka ciekawa ...
    Miłego reszty dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podobają wszystkie , a grafika z aniołkiem jest cudna. Ścinkowa baza na jaju bardzo fajna kolorowa, kojarzy się z wiosną. Z gazeta wybrnęłaś wyśmienicie,
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu piękne kartki, aniołek jest przesłodki;)
    wielkanocne jajo pomysłowe z ciekawą kompozycją,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu jak dla mnie kartki zrobiłaś śliczne,mnie się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, Tereniu!
    Ścinkowa baza na wielkanocnym jaju jest bardzo radosna :-)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała interpretacja Tereniu, wszystkie karteczki wyszły ślicznie. Fajnie wykorzystałaś gazetę, to niezwykle efektowna kompozycja. Ścinkowe jajo zachwyca kolorami a grafika z aniołkiem jest przesłodka.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko nieźle sobie poradziłaś.
    Kartki rewelacyjne i przyznaję że ta w kształcie jajka najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne karteczki, ta z jajkiem tekturka bardzo mi sie spodobała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podobaja twoje karteczki, sliczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teresko, piękne są twoje kartki, szczególnie zachwyciło mnie ścinkowe jajo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń